piątek, 19 lipca, 2024

PR czy reklama?

Na portalu prnewsonline.com możemy przeczytać o badaniu przeprowadzonym przez dr. Davida Michaelsona i Dona Stacksa wśród czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Celem ich projektu było zbadanie wpływu na czytelników prasy product placementu przy użyciu narzędzi PR-owskich oraz reklamowych. Z raportu wynika, że w przypadku wypuszczenia nowego produktu, tak reklama, jak narzędzia PR-owskie działają podobnie na czytelników.

Oprócz tego, raport pokazuje, że PR jest bardziej efektywny niż reklama w początkowej fazie brandingowej kampanii. Public relations jest również skuteczniejszy niż reklama, gdy odbiorcy identyfikują się z przekazem lub/i źródłem przekazu. Więcej informacji na temat raportu można znaleźć na stronie internetowej.(ak)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj