środa, 16 lipca, 2025

PR dla MŚP

Puls Biznesu pisze o tym, jak agencje PR mogą przydać się przedsiębiorstwom z grupy małych i średnich firm, które „często nie zdają sobie sprawy, że mogą mieć coś ciekawego do powiedzenia mediom”. Marek Wróbel z agencji Neuron powiedział, że „mali i średni przedsiębiorcy zaczęli się interesować PR jakieś dwa lata temu. Świadomość wzrosła w związku z coraz większą konkurencją na rynku. Niewątpliwie wpływ na to miał również dwu-, trzykrotny spadek cen i drastyczne zmiany na rynku agencji public relations. Freelancerzy obsługują nawet za 500 EUR miesięcznie”. Piotr Lignar, szef Lignar PR, zwrócił uwagę na specjalizowanie się agencji w określonych branżach i tematach. „Przed 2001 r. każdy chciał się zajmować wszystkich. Dziś »wszystkoistów« jest w PR coraz mniej” – powiedział Lignar. W artykule znalazł się również cennik usług PR-owskich.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł