PR jak klejnot

dodano: 
15.12.2004
komentarzy: 
0

Wortal Epr.pl rozpoczął konkurs „Klejnoty PR 2004”. Ma on nietypową formę krzyżówki, której hasła tworzy gra słów lub skojarzeń bezpośrednio nawiązujących do znanych kampanii medialnych. „W ten sposób chcieliśmy też sprawdzić na ile organizowane przez rok kampanie utkwiły w pamięci i które z nich mają szanse na dłużej zapisać się w annałach” - powiedział Witold Sokołowski, redaktor wortalu Epr.pl. Uczestnicy zabawy trwającej do końca grudnia 2004 mogą wygrać srebrną biżuterię oraz cenne książki. Nagrody w konkursie ufundowały firmy quadrat, Saatchi & Saatchi, TEQUILA\Polska oraz Fundacja Komunikacji Społecznej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin