PR katastrofa c.d.

dodano: 
04.10.2007
komentarzy: 
0

Czy Polska ma do czynienia z „PR katastrofą”, czy nie? Wczoraj informowaliśmy o wypowiedzi Wally Olinsa, brytyjskiego specjalisty ds. PR, który oskarżył braci Kaczyńskich o niszczenie wizerunku Polski na arenie międzynarodowej (http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=40639). W dzisiejszym Dzienniku możemy przeczytać opinie na ten temat m.in. Wojciecha Szelągowskiego, wiceprezesa Polskiej Agencji Informacyjnej i Inwestycji Zagranicznych. Według niego wizerunek Polski na świecie nie jest zły, a świadczy o tym rosnąca liczba inwestycji zagranicznych w kraju.

Innego zdania jest Mirosław Proppe z KPMG, cytowany w artykule: „Wielomilionowe inwestycje nie są zatwierdzane na podstawie obiegowej opinii o kraju. Poprzedzają je badania rynku, poszukiwania poddostawców i pracowników”. Jak wynika z badania KPMG „Polska – dlaczego nie?” tylko 4 proc. inwestorów nie wybiera Polski z powodu złego wizerunku, czytamy w artykule. (ak)

Źródło:

Dziennik, Wynajęty spec od wizerunku nie chce promować Polski, Beata Krowicka, 04.10.2007, s.5.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin