Nasz Rynek Kapitałowy zamieszcza wywiad z dr. Dariuszem Tworzydło. Rozmówca odpowiedział w nim na pytania dotyczące znaczenia skutecznej komunikacji w działaniach PR-owskich, a także mówił o tym, w jakim kierunku zmienia się PR. Jego zdaniem „kreowanie wizerunku powinno mieć podstawy i zaczynać się od komunikacji wewnętrznej”.
Ponadto, jak zaznacza Tworzydło „cenne jest to, że ludzie zajmujący się PR coraz śmielej sięgają po wszystkie narzędzia komunikacji jakie stwarza im nowa, wirtualna rzeczywistość”. Z rozmowy można było dowiedzieć się również czym będzie charakteryzował się tegoroczny Kongres Public Relations organizowany przez rozmówcę. Jego głównym celem ma być „porozumienie pomiędzy dwoma istotnymi światami: praktyki i nauki. Ponadto organizatorzy zamierzają skupić się m.in. na współpracy pomiędzy mediami i PR-owcami, które, jak mówi Tworzydło, często prowadzą do konfliktów. (jk)


