wtorek, 23 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościPR-owcy oceniają dziennikarzy

PR-owcy oceniają dziennikarzy

„Dziennikarz bez piara? Jak długopis bez atramentu. Piar bez dziennikarza? Jak trąbka bez ustnika. Ale to miłość z rozsądku” – o relacjach pomiędzy dziennikarzami i specjalistami z branży PR pisze Puls Biznesu. Redakcja dziennika przeprowadziła ankietę z której wynika, że agencje PR współpracę z mediami oceniają pozytywnie. Jednocześnie większość PR-owców przyznaje, że pewne cechy dziennikarzy irytują ich. Najczęściej wymieniali takie cechy jak: niesłowność, niewiedza, brak odpowiedzialności i profesjonalizmu.
Za najbardziej denerwujące w dziennikarzach PR-owcy uważają tendencyjność i stronniczość. „Dziennikarz lansuje swoją tezę pomimo twardych dowodów świadczących, że jest inaczej” – mówi przedstawiciel jednej z agencji. Wśród wymienionych przywar dziennikarskich znalazły się również: brak kultury, okazywanie wyższości i brak szacunku dla „piarów”. PR-owcy skarżą się, że są traktowani przez dziennikarzy jak „niepotrzebne ogniwo w procesie pozyskiwania informacji”. Artykuł przedstawia opinię tylko jednej strony – PR-owców, a to dlatego, że na prośbę Pulsu Biznesu o wypełnienie ankiety, skierowaną do 30 redakcji, odpowiedziały tylko 2.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj