W miniony weekend w „Magazynie 24 godziny” nad medialnym wizerunkiem rządu i premiera debatowali eksperci od marketingu politycznego i PR-u, podaje tvn24.pl. Zaproszeni goście uznali, że dobra opinia, jaką cieszy się obecnie rząd, jest efektem jego nowości. „Na razie wszystko idzie gładko, ale kończy się ten okres miesiąca miodowego, kiedy to opinia publiczna była za rządem, ponieważ ten rząd jest nowy”, ocenił ekspert Wojciech Jabłoński, przyznając jednocześnie, że dla władzy nadszedł już czas na sprawy merytoryczne.
Natomiast Krzysztof Luft, piastujący w przeszłości funkcję rzecznika rządu zauważył, że popularność zwycięzców wyborów nie wynika tylko z działań PR-owskich. „To kwestia podejścia do sprawowania władzy (…) to jest sposób podejścia do rzeczywistości” utrzymywał Luft. Były rzecznik dodał także, że dla wizerunku rządu ważne jest, aby opinia publiczna widziała, że władza nie tworzy imperialnego stylu rządzenia. (ał)


