Na łamach Pulsu Biznesu znajdujemy artykuł poświęcony projektowi „Akademia Medialna MŚP”. Organizuje go konsorcjum składające się z Polskiej Agencji Prasowej (PAP), Europejskiego Centrum Przedsiębiorczości (EuCP) i agencji public relations Prelite. Na realizację projektu, którego celem jest „pomoc małym i średnim firmom w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi media relations oraz w świadomym budowaniu strategii informacyjnej” otrzymało ono dotację w wysokości 1,63 mln zł.
„Współpracując z naszymi klientami, zauważyliśmy, że małe i średnie przedsiębiorstwa często nie podejmują żadnych działań nakierowanych na kontakty z mediami. Nie budują wizerunku firmy i sprzedawanych produktów czy usług, a to jeden z najistotniejszych elementów funkcjonowania na konkurencyjnym rynku” – tłumaczy Magdalena Jadziewicz z EuCP. „Wszystkim chętnym zapewniamy dojazd z Warszawy do ośrodka, nocleg, wyżywienie, materiały szkoleniowe, 16 godzin praktycznych zajęć, a przede wszystkim 2 dni spędzone z praktykami i specjalistami public relations” – dodaje. Pierwsze szkolenie odbędzie się w dniach 28-29 lipca w ośrodku w okolicach Warszawy. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.akademiamedialna.eu.