Portal Easiertravel.com podaje, że Turystyczna Izba Singapuru wynajęła agencję Home Whitehead. Ta PR-owska agencja ma zająć się promocją azjatyckiego klienta w Europie Zachodniej, głównie w Wielkiej Brytanii Irlandii i Francji.
Wynajęcie specjalistów od wizerunku nieprzypadkowo zbiegło się w czasie z organizowaniem w Singapurze kilku ciekawych przedsięwzięć turystycznych i biznesowych, czytamy w tekście. Niebawem nastąpi tam otwarcie jednego z największych na świecie kasyn Marina Bay Sands, planowany jest także wyścig Formuły 1 w nocy.
Account director z agencji Home Whitehead, Richard Hume, dodaje, że działania prowadzone przez jego firmę będą miały na celu pokazanie Singapuru jako kraju o wielu obliczach, który tętni życiem, a jego najważniejszą wartością jest serdeczność mieszkańców Singapuru.
Jak czytamy w tekście, komunikacja PR-owska adresowana jest głównie do biznesu i turystów z Wielkiej Brytanii, ponieważ to oni są najczęstszymi gośćmi kraju. Z badań Izby wynika, że Singapur odwiedziło w zeszłym roku 10,3 miliona zagranicznych turystów, co pokazuje, że jest to jedno z najbardziej popularnych miejsc turystycznych w Azji. (ał)


