Nie tylko pociągi uległy awarii, zawiódł również zespół PR-owski tej spółki – o wpadce spółki Eurostar pisze Hazel Tyldesley na stronie telewizji SkyNews.
Autorka pisze o kryzysie, wywołanym zatrzymaniem w tunelu pod kanałem La Manche pociągu Eurostar, z ok. 2 tysiącami pasażerów. Musiały one czekać kilkanaście godzin, zanim udało się wydobyć skład na powierzchnię.
Całe zdarzenie miało miejsce w nocy z piątku na sobotę, natomiast w sobotni poranek cały Twitter huczał już od wpisów zdenerwowanych pasażerów. Wśród nich znalazła się Colette Ballou, właścicielka francuskiej agencji PR reprezentującej m. in. Facebooka. W wywiadzie udzielonym stacji SkyNews zaznaczyła ona, że pasażerowie nie byli na bieżąco informowani o panującej sytuacji. „Szokujące, jak nieprzygotowany i mało komunikatywny był Eurostar” – tak na Twitterze skomentowała ona całe zajście. Warto dodać, że twitterowe konto Eurostar, które byłoby przydatne do komunikowania się w takiej sytuacji, należy do przypadkowego użytkownika z Szanghaju, o imieniu Yuzizane(ks)
Cały artykuł dostępny jest tutaj
Tu natomiast można prześledzić wymianę postów na Twitterze, pomiędzy pasażerami i pracownikami firmy Eurostar.
Dotychczas pisaliśmy o zagranicznych PR-owskich wpadkach. Jeśli znacie Państwo przykłady wpadek z rodzimego rynku – zachęcamy do ich zgłaszania na adres k.schwann@proto.pl


