10 listopada spotkało się w Waszyngtonie ponad 200 PR-owców po to, by poznać wyniki konkursu PR People Awards, organizowanego przez PR News. Podczas wydarzenia nagrodzono najbardziej wybitne osiągnięcia roku w branży PR. Ponadto zaprezentowano nagrodzone programy 15-to-Watch, prezentujące dobre praktyki PR-owskie.
Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu wyłonieni zostali spośród korporacji, organizacji pozarządowych, a także mniejszych i większych agencji. Czterech menedżerów ds. PR-u (D. Michelle Flowers z Flowers Communications Group, Richard Levick z Levick Strategic Communications, Tom Martin z ITT oraz Victor Kamber z Carmen Group Communications) dołączyło także do PR News Hall of Fame.
Zwycięzcami PR People Awards w następujących kategoriach zostali:
– Account Manager – Lori Tokunaga, The Hoffman Agency
– Dyrektor Zarządzający – John Deveney, Deveney Communications
– Brand Marketer Roku – Michael Keller, Dairy Queen
– Specjalista ds. Komunikacji Kryzysowej – Sandra R. Alstadt, Entergy Corporation
– Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej – Elaine Hinsdale, Lockheed Martin Corporation
– Ekspert roku ds. Badań i Ewaluacji – Bryan Dumont, APCO Worldwide
– Specjalista roku ds. Relacji z Mediami – Raymond L. Buse III, Cincinnati USA Regional Chamber
– Akademia Public Relations Roku – Ann Marie Varga, Rollins College
– Specjalista roku ds. PR z organizacji pozarządowych – Ted Nguyen, Orange County Transportation Authority
– Specjalista roku ds. PR korporacyjnego – Kathy Callahan, Ameristar Casinos, Inc. PR
– Team Leader Peggy Heller – Vox Medica
– Specjalista roku ds. Public Affairs – Carolyn Tieger, Porter Novelli
– Rzecznik prasowy roku – Stephanie Bunker, United Nations Office for the Coordination of Humanitarian Affairs
Osoby wyróżnione, a także programy 15-to-Watch, można znaleźć na stronie www.prnewsonline.com. (jk)


