PR polityczny w polskim wydaniu

dodano: 
31.07.2006
komentarzy: 
0

W radiowej Jedynce Bartłomiej Biskup, politolog i specjalista ds. marketingu politycznego z UW, wypowiada się na temat politycznego PR-u w Polsce. Jego zdaniem w ostatnich 16 latach bardzo dużo się zmieniło - „Były to lata rewolucji na tym rynku”. Musimy jednak poczekać jeszcze następne 15 lat, aby polityczne public relations zaczęło przypominać to występujące w krajach rozwiniętych demokracji. Gość programu zauważa, że w Polsce jest już wielu specjalistów, którzy się zajmują tą dziedziną, jak również, że sami politycy wiele się nauczyli.
Do tej pory wielu polityków korzystało z metod wykorzystywanych w innych krajach, co można było zauważyć między innym w przypadku spotu PiS-u. Jednak zdaniem Biskupa, powielanie zagranicznych wzorców już się skończyło, gdyż politycy zauważyli, że nie są one skuteczne. W jego opinii wybory samorządowe z pewnością przyniosą ciekawe inicjatywy, szczególnie w wymiarze lokalnym - samorządowcy już teraz interesują się, jakie narzędzia PR-u można wykorzystać w kampanii wyborczej i jakie są ich koszty.

Źródło:

PR 1, Polska i świat, 29.07.06, 22:12
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin