środa, 10 grudnia, 2025

PR przez kuchnię

Regionalne specjały kuchni czeskiej będą motywem przewodnim nowej kampanii promocyjnej kraju. Według wspólnego projektu państwowej agencji turystycznej Czech Tourism, Czeskiego Stowarzyszenia Hoteli i Restauracji oraz Stowarzyszenia Kucharzy i Cukierników, w wielu restauracjach na terenie całych Czech od połowy 2009 roku pojawią się dania regionalne opatrzone logo „Czeskie specjały”.

W promocyjnym menu mającym reklamować kraj nad Wełtawą pojawi się kilka potraw – każda z innego regionu Czech. „Czeskie specjały” popularyzować będą wędzone kiełbaski z chrzanem pochodzące z czeskiego Śląska, zupa ziemniaczana z Karkonoszy czy rumsztyk, w którym specjalizują się kucharze z Pragi.

Pomysłodawcy projektu podkreślają, że celem tej kulinarnej inicjatywy jest promowanie lokalnej kultury oraz przypomnienie Czechom na wpół zapomnianych już smaków z przeszłości. (am, ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł