PR w sieci da się zmierzyć

dodano: 
17.10.2007
komentarzy: 
0

Istnieje wiele sposobów by zmierzyć efekty działań PR-owskich w sieci, czytamy w Marketingu w Praktyce. Ważne jest jednak, by odpowiedzieć na pytanie „kiedy powinniśmy dokonywać pomiaru”, pisze Anna Miotk, autorka artykułu. Pomiary warto prowadzić przy analizie wstępnej, przygotowaniu stategii i taktyki oraz realizacji projektu, czytamy w Marketingu w Praktyce.

„Kolejną istotną kwestią jest, jakie narzędzia PR online i w jaki sposób możemy zmierzyć – pewne metody są bardziej odpowiednie dla pewnych narzędzi, inne zaś dla innych”, czytamy w artykule. Prowadząc działania wizerunkowe warto posłużyć się statystykami strony, analizą ilościową i jakościową opinii na blogach, forach, stronach www etc.

Dla relacji z mediami z kolei można wykorzystać m.in. monitoring mediów i analizę ilościową i jakościową publikacji, sprawdzić pozycjonowanie informacji w wyszukiwarce, ilość odsłon na naszej stronie internetowej, pisze Miotk. W artykule możemy również przeczytać o metodach pomiaru innych narzędzi PR-owskich, takich jak: współpraca z liderami opinii, marketing wirusowy, mailing i dowiedzieć się jak najprościej dokonać pomiaru rezultatów naszych działań. (ak)

Źródło:

Marketing w Praktyce, PR online mierzalnie, Anna Miotk, 01.10.2007, s.74-78
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin