PR-owcy pracujący w instytucjach finansowych lub z takimi instytucjami wiedzą jak trudny jest balans między pieniędzmi, a poprawą wizerunku po kryzysie finansowym. Zasady komunikacji w świecie finansów różnią się od komunikacji produktów i usług w innych branżach. Pieniądze lubią ciszę. To bodaj jedyny sektor, w którym wskazana wręcz jest komunikacja reaktywna.
Jak zatem wyważyć potrzebę komunikacji po kryzysie z brakiem rozgłosu, który lubią finanse?
Zapraszamy na szkolenie „PR w świecie finansów. Trudny balans między pieniędzmi lubiącymi ciszę a poprawą wizerunku po kryzysie finansowym”. Już 13.04 w Warszawie.
Celem szkolenia jest poznanie tajników public relations w świecie finansów, ze szczególnym uwzględnieniem sektora bankowego, a także praktycznych metod wychodzenia z sytuacji kryzysowych. Nadrzędnym celem jest budowanie jak najlepszego wizerunku branży, która z jednej strony jest nudna i nie lubi rozgłosu, bo rozgłosu nie lubią klienci i ich pieniądze, a z drugiej ma przed sobą trudne zadanie poprawy wizerunku po kryzysie finansowym. Dodatkowo uczestnicy szkolenia poznają metody walki ze stresem oraz poznają najważniejsze zagadnienia prawa prasowego i bankowego, bez których nie można funkcjonować w świecie mediów i finansów.
Zapraszamy na szkolenie! Arkadiusz Mierzwa i PRoto.pl
Zapisz się już dziś!


