Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
wtorek, 22 lipca, 2025

PR Widzewa

Z Faktów można się dowiedzieć, w jaki sposób klub sportowy Widzew dba o swój wizerunek. Klub wynajął agencję i specjalistów ds. PR-u, którzy doradzą piłkarzom, jak i co mówić. „Niechęć, agresja, odwracanie się od mediów, będzie odbierane jak odwracanie się od kibiców” – zapewnia Anna Fibak z agencji Fibak PR. Z kolei Kinga Szkutnik z agencji Rowland Communications, zauważa, że po zejściu z boiska piłkarze są często zmęczeni, rozemocjonowani, dlatego klarowne formułowanie myśli jest dla nich wyjątkowo trudne. Zapewnia jednak, że mają częściej wypowiadać się dla prasy po meczach i w czasie przerw.

Wiceprezes Widzewa Marcin Bujnowicz, zapewnia, że – jeśli chodzi o komunikację- nie jest źle, ale można to uprawnić. W reprezentacji działania PR-owskie nie są przewidywane, obowiązuje raczej zasada wolności w wypowiadaniu się dla mediów. Zdaniem reportera Tomasza Sianeckiego, szkolenia PR-owskie mogą jednak odebrać przypisaną językowi piłkarskiemu swoistą barwność. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj