.

 

PR wobec Polskiej gospodarki

dodano: 
05.12.2006
komentarzy: 
4

Gościem programu Studio Biznes w TV Biznes był Ignacy Krasicki, prezes zarządu AM Art – Media Agencja PR. Odpowiadał na pytania związane z działaniem agencji wobec sytuacji gospodarczej kraju. Mówił również o specyfice promowania poszczególnych klientów za pomocą mediów. Zdaniem Krasickiego obecnie rynek przyspiesza. 
Z punktu widzenia agencji PR wzrost gospodarczy przekłada się na większą ilość klientów, większe obroty firmy, a także więcej zadań do wykonania. Do opinii publicznej pracownicy agencji docierają poprzez mass media, jak również kreowanie ciekawych wydarzeń, które potem istnieją w świadomości publicznej. Efekty skutecznych kampanii widoczne są w ilości publikacji na ich temat w ciekawych, uznawanych za dobre, tytułach prasowych, które docierają do opinii publicznej, a w tym do kluczowych klientów promowanych firm. Ponadto Krasicki zwrócił uwagę na to, że obecnie nie promuje się już złych jakościowo produktów, bowiem zła jakość się nie sprawdza. Zarówno media, jak i firmy zamieszczające w nich swoje reklamy, coraz bardziej zmieniają profil na taki, w którym jest miejsce jedynie na najlepsze jakościowo produkty i usługi. (jk)

Źródło:

TV Biznes, Studio Biznes, 04.12.06, 11. 40
komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
06.12.2006
23:20:05
mat
(06.12.2006 23:20:05)
w tv biznes jest wystarczająco dużo powtórek:)
06.12.2006
12:34:36
JarekG
(06.12.2006 12:34:36)
Fantastyczne wystąpienie. Łza się w oku kręci. Kanclerska głowa, swada, dowcip gratuluję. Czy będzie powtórka?
05.12.2006
19:38:56
mat
(05.12.2006 19:38:56)
poza tym, że jest to niezbyt wiele można o niej powiedzieć...
05.12.2006
13:14:53
sajuz
(05.12.2006 13:14:53)
co sądzicie o tej stacji? macie jakieś ugruntowane zdanie na jej temat?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin