PR wobec Polskiej gospodarki
Gościem programu Studio Biznes w TV Biznes był Ignacy Krasicki, prezes zarządu AM Art – Media Agencja PR. Odpowiadał na pytania związane z działaniem agencji wobec sytuacji gospodarczej kraju. Mówił również o specyfice promowania poszczególnych klientów za pomocą mediów. Zdaniem Krasickiego obecnie rynek przyspiesza.
Z punktu widzenia agencji PR wzrost gospodarczy przekłada się na większą ilość klientów, większe obroty firmy, a także więcej zadań do wykonania. Do opinii publicznej pracownicy agencji docierają poprzez mass media, jak również kreowanie ciekawych wydarzeń, które potem istnieją w świadomości publicznej. Efekty skutecznych kampanii widoczne są w ilości publikacji na ich temat w ciekawych, uznawanych za dobre, tytułach prasowych, które docierają do opinii publicznej, a w tym do kluczowych klientów promowanych firm. Ponadto Krasicki zwrócił uwagę na to, że obecnie nie promuje się już złych jakościowo produktów, bowiem zła jakość się nie sprawdza. Zarówno media, jak i firmy zamieszczające w nich swoje reklamy, coraz bardziej zmieniają profil na taki, w którym jest miejsce jedynie na najlepsze jakościowo produkty i usługi. (jk)