PR – z czym to się je?

dodano: 
21.09.2006
komentarzy: 
0

Na łamach Trendy Food znajdujemy artykuł poświęcony specyfice zawodu PR-owca. Na pytania dotyczące definicji public relations, ich powiązań z marketingiem, rzeczywistości kreowanej przez PR, ale i tej, w której PR-owcy żyją „po wyjściu z pracy”, odpowiadały: Patrycja Hatalska z firmy Heinz, Małgorzata Szlendak, reprezentująca firmę Nestle, i Dorota Liszka z firmy Maspex. „PR musi być szczery i rzetelny.(...) Nie ma mowy o marketingowym koloryzowaniu rzeczywistości” – mówi Hatalska. Pytane o zawodowe motto uznały, że podstawą w ich pracy są takie wartości, jak uczciwość, otwartość i szacunek dla innych.

Źródło:

Trendy Food, One wiedzą, co w firmie piszczy, Irena Musiałkiewicz, 01.09.2006, s.86
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin