środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPR – z czym to się je?

PR – z czym to się je?

Na łamach Trendy Food znajdujemy artykuł poświęcony specyfice zawodu PR-owca. Na pytania dotyczące definicji public relations, ich powiązań z marketingiem, rzeczywistości kreowanej przez PR, ale i tej, w której PR-owcy żyją „po wyjściu z pracy”, odpowiadały: Patrycja Hatalska z firmy Heinz, Małgorzata Szlendak, reprezentująca firmę Nestle, i Dorota Liszka z firmy Maspex. „PR musi być szczery i rzetelny.(…) Nie ma mowy o marketingowym koloryzowaniu rzeczywistości” – mówi Hatalska. Pytane o zawodowe motto uznały, że podstawą w ich pracy są takie wartości, jak uczciwość, otwartość i szacunek dla innych.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj