„Dzisiejszy świat biznesu opiera się przede wszystkim na informacjach oraz ich szybkiej i sprawnej wymianie, czyli komunikacji”, czytamy w Gazecie MSP. „Atakowani codziennie setkami »niusów« z coraz większym trudem wybieramy to, co naprawdę istotne”, piszą autorzy artykułu – Kamil Kurpierz i Patrycja Kita.
Odpowiedzią na ten natłok informacji miała być reklama, która początkowo pojawiała się sporadycznie, czytamy w Gazecie MSP. Jednak tak szybko się upowszechniła, że przestała się odróżniać od innych informacji. Reklama stała się mniej efektywna i nie posiada dużego wpływu na budowanie marki produktu, piszą autorzy tekstu.
„W dobie kryzysu reklamy, osłabienia jej efektywności oraz zubożenia treści, coraz istotniejszą rolę zaczęły odgrywać tak popularne w dzisiejszych czasach pojęcia marki i logo”, czytamy w artykule. Aby marka była rozpoznawalna potrzeba dobrej strategii komunikacji i promocji. PR jest narzędziem, które pozwala to osiągnąć i „przybliżyć obraz własnej firmy potencjalnym klientom”, pisze Kurpierz i Kita. (ak)