W Życiu Warszawy możemy przeczytać o czerwcowym raporcie PRoto analizującym ogłoszenia o pracę dla PR-owców. Z raportu wortalu wynika, że głównym wymogiem pracodawców była znajomość języka angielskiego (67 spośród 96 ogłoszeń). Coraz częściej jednak pracodawcy doceniają znajomość dodatkowego języka, zwłaszcza francuskiego i rosyjskiego. W analizowanym okresie w branży media/marketing pojawiły się 33 ogłoszenia.
„Pięć ofert pochodziło z branży nieruchomości, po cztery – z branży IT, finanse/ubezpieczenia, farmaceutyczna/medyczna, po trzy – z branży doradztwa personalnego, FMCG, telekomunikacyjnej. Po dwie – z branży elektronicznej i wydawniczej, a po jednej – z branży edukacyjnej i energetycznej” – czytamy w artykule. Analizowane ogłoszenia pochodzą z tytułów sprawdzanych przez Instytut Monitorowania Mediów, źródeł własnych PRoto oraz wybranych stron internetowych zawierających ogłoszenia o pracę. (jcm)


