Praca w PR bez angielskiego? Niemal niewykonalne!

dodano: 
23.03.2011
komentarzy: 
0

Korespondencja biznesowa w języku angielskim wciąż przysparza Ci problemów? Chciałbyś uniknąć gaf z partnerami w komunikacji międzykulturowej i nauczyć się, jak pisać informacje prasowe w obcym języku? Koniecznie jeszcze dziś zapisz się na warsztaty z profesjonalistami! Warsztaty kończy Test BULATS, profesjonalny test językowy opracowany przez Univesity of Cambridge ESOL Examinations w Wielkiej Brytanii!

„Językiem PR-u, marketingu czy reklamy jest angielski. Branża na co dzień używa zwrotów, takich jak: product placement, media relations, press release, briefing, relaunch, press kit, public affairs, CSR, follow-up itp., zakładając, że są one zrozumiałe dla wszystkich. Samo określenie »public relations« nie ma też dobrego polskiego odpowiednika” - mówi Agata Urbańczyk, PR & Marketing Manager Szkoły Językowej Lang Ltc.

„Znajomość języka obcego bardzo ważna jest zwłaszcza w agencjach PR, które obsługują międzynarodowe koncerny. Z taką pracą wiąże się konieczność korespondowania i przygotowywania prezentacji w obcym języku, większość firm międzynarodowych wymaga także sporządzania raportów mediowych po angielsku i tłumaczenia wszystkich ukazujących się na ich temat publikacji” - dodaje Urbańczyk. Jeszcze dziś zapisz się na WARSZTATY z profesjonalistami!

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin