Przyznano nagrody nadesłanym do wortalu PRoto opisom i pełnym wersjom prac dyplomowych związanych z tematyką PR-u! Redakcja PRoto umożliwiła swoim czytelnikom nadsyłanie prac poświęconych zagadnieniom PR-u lub informacji o nich. Zgłoszone prace były poświęcone m.in. tematom postępowania w sytuacji kryzysowej, kształtowania wizerunku przedsiębiorstw, narzędziom PR-u internetowego i wizerunku Polski oraz sposobu postrzegania polityków.
Co piąta nadesłana praca została nagrodzona książką – pracą zbiorową „PR a społeczne zaangażowanie biznesu, czyli jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze” wydaną przez Fundację Komunikacji Społecznej lub e-bookiem Jakuba Wichera pt. „Marketing Alternatywny – jak niskim kosztem zwiększać zyski firmy”. Serdecznie gratulujemy i dziękujemy za udział w projekcie, a nagrody prześlemy pocztą!
Lista osób, które zostały wyróżnione książkami:
– Grzegorz Powąska,
– Anna Fudali-Gil,
– Łukasz Dybalski,
– Alan Arent,
– Anna Antczak,
– Joanna Piszcz-Nowicka.