Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Pracodawco, chcesz pochwalić się swoją marką? Weź udział w konkursie EBKreator. celem konkursu, organizowanego przez serwis gazetapraca.pl, jest nagrodzenie najlepszych działań z zakresu employer brandingu. w zeszłym roku zgłoszono do niego prawie 70 kampanii. konkurs ebkreator to okazja do zaprezentowania osiągnięć firmy i jej pozytywnego wizerunku. kreatywne działania przedsiębiorstwa z obszaru employer brandingu można zgłaszać w aż pięciu kategoriach: kampania eb, zakładka kariera, ogłoszenie rekrutacyjne, kampania w mediach społecznościowych oraz akcja rekrutacyjna. w każdej z tych kategorii zwycięskiej firmie przyznana zostanie nagroda i tytuł ebkreatora 2015 – lidera w dziedzinie employer brandingu. dodatkowo w ramach nagrody głównej jedna z firm otrzyma półroczny dostęp do cyfrowego wydania „gazety wyborczej”. zgłoszenia do konkursu ebkreator przyjmowane będą do końca października a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w grudniu. partnerem merytorycznym konkursu jest pracownia eb, marka konsultingowa agory specjalizująca się w employer brandingu. proto.pl jest natomiast patronem medialnym wydarzenia. więcej informacji: ebkreator.pl.
Celem konkursu, organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl, jest nagrodzenie najlepszych działań z zakresu employer brandingu. W zeszłym roku zgłoszono do niego prawie 70 kampanii.
Konkurs EBKreator to okazja do zaprezentowania osiągnięć firmy i jej pozytywnego wizerunku. Kreatywne działania przedsiębiorstwa z obszaru employer brandingu można zgłaszać w aż pięciu kategoriach: kampania EB, zakładka kariera, ogłoszenie rekrutacyjne, kampania w mediach społecznościowych oraz akcja rekrutacyjna. W każdej z tych kategorii zwycięskiej firmie przyznana zostanie nagroda i tytuł EBKreatora 2015 – lidera w dziedzinie employer brandingu. Dodatkowo w ramach nagrody głównej jedna z firm otrzyma półroczny dostęp do cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej”.
Zgłoszenia do konkursu EBKreator przyjmowane będą do końca października a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w grudniu. Partnerem merytorycznym konkursu jest Pracownia EB, marka konsultingowa Agory specjalizująca się w employer brandingu. PRoto.pl jest natomiast patronem medialnym wydarzenia.
Więcej informacji: ebkreator.pl