.

Pracownik Costa Coffee hejterem Karoliny Korwin-Piotrowskiej. Firma zabrała głos

dodano: 
02.03.2020
komentarzy: 
0

Dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska postanowiła podzielić się z użytkownikami mediów społecznościowych hejterską wiadomością, jaką otrzymała. O sytuacji zrobiło się głośno, ponieważ hejterem okazał się pracownik sieci kawiarni Costa Coffee.

1 marca 2020 roku Korwin-Piotrowska opublikowała na Instagramie wpis, w którym odniosła się do paniki związanej z koronawirusem. Zwróciła uwagę, że Polacy wykupują ze sklepów żywność z długą datą ważności.

screen

Źródło: instagram.com/karolinakp

Dwie godziny późnej na instagramowym profilu dziennikarki pojawił kolejny post. Tym razem udostępniła screena hejterskiej wiadomości, jaką otrzymała od użytkownika, któremu nie spodobał się wpis o koronawirusie. „Jak śmiesz krytykować naród? Ze Polacy się nie myją? Ze są brudni? (…) Mam nadzieje, że ludzie którzy to widza i zobaczą Ciebie na ulicy oplują i znieważa twoja pskudba żydowska mordę”* – pisał hejter.

screen

Źródło: instagram.com/karolinakp

Oprócz screena dziennikarka postanowiła udostępnić niektóre dane nadawcy wiadomości. Okazało się, że był nim Konrad Karasiński, Shift Supervisor w Costa Coffee (jego profile w social mediach są już nieaktywne). Korwin-Piotrowska dodała także, że sieć kawiarni właśnie straciła klientkę. „Szkoda, ze zatrudnia się tam antysemitów, którzy piszą do ludzi groźby karalne. Napisał to do mnie, mógł napisać do każdego. Gratulacje. Przykre to bardzo” – czytamy w poście.

Użytkownicy mediów społecznościowych postanowili zaangażować się w sprawę. Wpis Karoliny Korwin-Piotrowskiej zaczął być udostępniany m.in. na Facebooku Costa Coffee Poland. W komentarzach firma odpowiadała, że sytuacja jest jej znana i zapewniała, że nie pozostanie na nią obojętna.

screen

Źródło: facebook.com/CostaCoffeePoland

Jeszcze tego samego dnia Korwin-Piotrowska potwierdziła zaangażowanie Costa Coffee, udostępniając wiadomość, jaką otrzymała od firmy. Jak czytamy, sieć kawiarni nie przyzwala na tego typu hejterskie zachowania swoich pracowników i przekazała sprawę do „odpowiedniego działu”.

screen

Źródło: instagram.com/karolinakp

Dziennikarka pogratulowała firmie klasy i szybkiej reakcji. Zaznaczyła także, że nie będzie tolerować „takich odzywek, dla antysemityzmu i rasizmu” i nadal w mediach społecznościowych będzie publikować każdy otrzymany komentarz tego typu. (ak)

* Pisownia cytatów oryginalna

Zdjęcie główne: instagram.com/karolinakp

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin