.

 

PRaktykuj za granicą

dodano: 
26.03.2009
komentarzy: 
0

Zakończył się I etap konkursu public relations PRaktykuj za granicą. Do VI edycji konkursu zgłosiło się 190 studentów zainteresowanych komunikacją społeczną i PR. Najwięcej zgłoszeń napłynęło z Uniwersytetu Warszawskiego (34) i Wrocławskiego (30). Dużo mniej prac nadesłali reprezentanci pozostałych uczelni: Uniwersytetu Jagiellońskiego (14) oraz SGH (11). Na laureatów konkursu czekają staże w Londynie oraz Brukseli w agencjach PR: Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton i LEWIS PR.

Kolejnym zadaniem, postawionym przed uczestnikami konkursu , jest przesłanie do 3 kwietnia projektu pracy konkursowej na jeden z trzech tematów opublikowanych na stronie www.instytut.com.pl/zadania2009.

Do II etapu zakwalifikowanych zostanie piętnastu studentów, którzy wykażą się najciekawszymi pomysłami na nową strategię komunikacji dla Fundacji Hospicyjnej z Gdańska. Nadesłane projekty oceniać będzie jury w składzie: Gerald Abramczyk, specjalista ds. komunikacji strategicznej, Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego dr Jacek Warchala, Anna Sanowska, dyrektor ds. PR w IMM oraz Piotr Kławsiuć z biura prasowego Fundacji Hospicyjnej.

Autorzy 15 najciekawszych projektów w II etapie konkursu – do 6 maja 2009 r. – stworzą pełne strategie konkursowe (max. 15 str.). Twórcy siedmiu najlepszych projektów zostaną zaproszeni do finału. Wtedy też, 27 maja 2009 roku, poznamy nazwiska studentów, którzy w nagrodę odbędą zagraniczne staże w renomowanych agencjach PR. Zwycięzca w nagrodę będzie praktykował w agencji Fleishman-Hillard w Londynie. Laureaci II i III miejsca zdobędą doświadczenie w branży public relations w brukselskim biurze Hill&Knowlton oraz londyńskim oddziale LEWIS PR. Dla laureatów przewidziano także roczne prenumeraty magazynu Brief.
PRoto.pl objęło konkurs patronatem medialnym.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.instytut.com.pl/harmonogram2009.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin