Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 28 czerwca, 2025

PRawniczy PR

O korzyściach płynących ze zniesienia zakazu reklamy usług prawniczych dla agencji PR możemy przeczytać w Pressie. „Zbiór zasad etyki adwokackiej i godności zawodu zakazuje adwokatom reklamowania się w jakiejkolwiek formie”, pisze autorka artykułu Wójcik- Gryn. Jednak nie zakazuje działań PR…

„Wiele kancelarii korzysta z usług wyspecjalizowanych agencji PR. W umowach dotyczących działań promocyjno-PR-owych nie pada jednak słowo »promocja«”, pisze Wójcik-Gryn. Kancelarie wykorzystują różne narzędzia, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Prowadzą relacje z mediami, marketing relacyjny, bezpośrednie spotkania z klientami, publikacje w prasie, organizowanie konkursów dla studentów, wydawanie biuletynów czy przewodników dla inwestorów zagranicznych, działalność charytatywną, czytamy w Pressie.

Jednak by kancelarie mogły w pełni korzystać z możliwości reklamy i promocji, potrzebne są zmiany w kodeksie etyki, pisze Wójcik-Gryn. „Na listopad br. zaplanowano Krajowy Zjazd Radców Prawnych, który odbywa się raz na cztery lata. W lutym br. zespół pracujący pod kierownictwem Macieja Bobrowicza, wiceprezesa Krajowej Rady Radców Prawnych, opracował projekt radykalnej zmiany zasad radcowskiej etyki zawodowej, który przewiduje całkowite zniesienie zakazu reklamy”. Jak twierdzi cytowana w artykule Małgorzata Skórka z PR Time, najwięcej na zmianie w podejściu do reklamy zyskają agencje PR. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Wybierz i posłuchaj