Premier na boisku, giełdzie i w kościele

dodano: 
29.11.2005
komentarzy: 
1

O nietypowej strategii komunikowania się premiera z obywatelami poinformowała telewizja Polsat. Konferencja prasowa zorganizowana w parku, przedstawienie programu gospodarczego na Warszawskiej Giełdzie, rozmowy dotyczące mistrzostw świata w piłce nożnej przeprowadzane w hali sportowej czy list do czytelników dziennika Fakt - to tylko kilka przykładów nieszablonowej strategii komunikacji, jaką obrał Kazimierz Marcinkiewicz.
Konrad Ciesiołkiewicz, rzecznik prasowy rządu, tłumaczył: „Już godzinę po zaprzysiężeniu dziennikarze zaczęli wnikliwie patrzeć nam na ręce i proszę się nie dziwić, że stosujemy różne, profesjonalne narzędzia do tego, żeby komunikować się z otoczeniem”. Nowy premier nie unika kontaktu z mediami i stara się być jak najbardziej widoczny. „W marketingu jedna z podstawowych zasad brzmi: wyróżnij się albo zgiń” – w ten sposób Adam Łaszyn, specjalista ds. wizerunku, skomentował strategię rządu.

Źródło:

Polsat, Wydarzenia, 28.11.05, 19:05
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
20.06.2006
13:20:24
jerzy milewski
(20.06.2006 13:20:24)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin