Premier swój chłop

dodano: 
26.01.2006
komentarzy: 
14

Rzeczpospolita zamieszcza obszerny artykuł dotyczący wizerunku premiera. „Od kilku miesięcy Kazimierz Marcinkiewicz nie znika z ekranów telewizorów. Żaden gabinet nie wkładał do tej pory tak dużo wysiłku w swój wizerunek medialny” - czytamy w artykule. Znajduje się w nim również wypowiedź Konrada Ciesiołkiewicza, rzecznika rządu, który mówi, że rząd nie uprawia propagandy, a wszystkie jego działania wynikają z chęci bycia blisko ludzi.
Dzięki temu poparcie dla niego w styczniowych badaniach CBOS przekroczyło 50%. „Premier bardzo silnie postawił na pozytywny przekaz (…) stara się mówić pozytywnie. Nawet, jeśli rzecz dotyczy fiaska jakiś rozmów” – mówi Adam Łaszyn, prezes agencji Alert Media Communications. Krytyki premierowi nie szczędzi Piotr Czarnowski: „Organizowanie w środku zimy konferencji na polu, gdzie mają się przecinać autostrady, kiedy nie ma się nic do powiedzenie, to nie jest nadzwyczajne narzędzie PR-owskie tylko cyrkowa sztuczka”.

Źródło:

Rzeczpospolita, Do tańca i do różańca, Jarosław Murawski, 26.01.06, s. A5
komentarzy:
14

Komentarze

(14)
Dodaj komentarz
27.01.2006
17:26:04
Weronika
(27.01.2006 17:26:04)
Do Piotrka pomysł bardzo dobry i na pewno bardzo by się przydało wyjść poza grzeczne bla bla bla, które dominuje wśród PR-owców (wyłączając sprawę Miguta ;). Problemem jest tylko to, że wszyscy z branży się znają, wszyscy o sobie wszystko wiedzą, wszyscy ze wszystkimi robią interesy i w sumie to byłoby głupio pokłócić się o cokolwiek. Dobre wychowanie i pragmatyczne maniery odnoszą zwycięstwo nad rzeczową dyskusją. Niestety...
27.01.2006
16:01:14
Konkurent
(27.01.2006 16:01:14)
OK. pomyslę przez sobote i niedzilę jak to mozna zorganizowac, jak zaprosic ludzi do udzialu w dyskusji pzdr Miłego weekendu!!!
27.01.2006
14:16:35
Piotrek
(27.01.2006 14:16:35)
Tak jak propnujesz w poprzednim mailu. Rozwiń swojej myśli, niech inni dorzucą pomysły i może zrodzi się coś sensownego.
27.01.2006
13:16:04
Konkurent
(27.01.2006 13:16:04)
Jak chciałbyś to zorganizować?
27.01.2006
12:44:40
Piotrek
(27.01.2006 12:44:40)
Konkurencie, To może niech Proto intensyfikuje DialogiPR. Ale niech to będzie rzeczywiście dialog a nie prezentacja. Może więcej dyskusji i sprzeczki, ale prosto w oczy, nie anonimowe. Idziesz na to?
27.01.2006
10:46:29
Konkutent
(27.01.2006 10:46:29)
Widzisz Piotrek, tu nie chodzi o zaczepkę. Daleko mi od wciągnięciu Pana Czarnowskiego w pułapkę jałowej dyskusji na forum. Być może jestem idealistą, ale sądzę, że z tych wszystkich głosów i opinii wypowiadanych na niniejszym portalu można wybrać znaczną część uczestników, którą trzeba zaprosić do naprawdę rzeczowej dyskusji na forum zewnętrznym. I mam na myśli nie tylko komentowanie bieżącej sytuacji branzy ale także wymianę poglądów i doświadczeń. Oczywiście możesz mi odpowiedzieć, że istnieją organizacje branżowe, na forum których toczą się takie dyskusje. Chodzi mi jednak o nieformalną grupę ludzi zaangażowaną w swoją pracę, i własny rozwój zawodowy. Być może to jednak marzenia niepoprawnego idealisty - jako kontrargument można podać sprzeczność interesów (wszyscy jestesmy jako żywo konkurentami). Jednak taka logika spycha nas nieuchronnie do narożnika a wtedy nie pozostaje nam nic innego jak forum proto.pl i gryzienie sie nawzajem po kostkach. pzdr
26.01.2006
21:29:54
Piotrek
(26.01.2006 21:29:54)
Do Konkurenta, Rozumiem, że chcesz zaczepki z PCz. Ty wiesz, PCz wie i ja też wiem, że ostatnią rzeczą jaką piwnien zrobić to odpisywać na takie posty. Jeśli się ze mną nie zgadzasz, to zobacz co się stało po krótkim poście Basi Kwiecień. Jej post był jakby gaszeniem ognia ... benzyną.
26.01.2006
19:35:36
Spin-ka
(26.01.2006 19:35:36)
Lubić- nie lubić. Doceniać- nie doceniać. Popierać- nie popierać. Najlepiej po prostu oceniać skuteczność. A ona jest taka, że Marcinkiewiczowi rośnie!!!
26.01.2006
18:11:38
Konkurent
(26.01.2006 18:11:38)
Możecie sobie przytaczać argumenty jakie chcecie, jednak nie zmienicie faktu, że Marcinkiewiczowi rośnie poparcie. Nie, żebym był jego fanem - staram się tylko obiektywnie ocenic sytuacje. Byc może Piotrek ma rację. PR Marcinkiewicza jest toporny, ale jednak skuteczny. Tanie chwyty typu "wszystkim będzie się żyło długo i dostatnio" działają na nasze społeczeństwo. Majka! co do Pana Czarnowskiego, to zgadzam się z toba całkowicie. Kazda jego wypowiedz na kazdy temat jest krytyczna. Jednak Panie Piotrze, aby "sprzatać" w naszej branży, krytykować innych, narzekać na rozmiary czarnego PR, należałoby chyba zacząć od własnego podwórka. Jeśli czyta Pan wpisy na forum to zapraszam do polemiki. Nic tak nie oczyszcza atmosfery jak rzeczowa rozmowa. Pzdr
26.01.2006
16:12:41
Piotrek
(26.01.2006 16:12:41)
Wg mnie to sztab Marcinkiewicza stosuje propagandę, a nie PR. Niedługo to wszystkie działania publiczne będą nawyane PR, a działania nieetyczne czarnym PR lub lobbingiem :(
26.01.2006
15:26:40
Weronika
(26.01.2006 15:26:40)
Swoją drogą ukazało się już wiele artykułów dotyczących wizerunku K. Marcinkiewicza. W kilku z nich znalały się opinie, że premier dużo mówi, a mało robi, że wszystki jego zabiegi nie przekładają sie na skuteczność rządzenia (opinia Paradowskiej) itd. Dużo krytyki i gorzkich słów, a wszyscy i tak dalej piszą, że premier jest we wszystkich mediach, że śpiewa, tańczy i stepuje.... Działa samonapędzający się mechanizm. A ustaw jak nie było tak nie ma i długo jeszcze nie będzie bo teraz studniówki, karnawał trwa, niedługo Walentynki, potem Dzień Kobiet, Wielkanoc, Prima Aprilis, Dzień Matki itd. I kiedy ten biedny premier ma rządzić?
26.01.2006
14:19:45
kelly
(26.01.2006 14:19:45)
dla mnie akurat Laszyn jest takim ciekawym casem pt: jak media widza PR. w branzy wszyscy wiedza kim jest Laszyn i w czym specjalizuje sie jego agencja. i nagle jakis dziennikarz, pewnie zaprzyjazniony, zapytal go o zdanie w jakiejs sprawie dotyczacej mkt politycznego i facet ma juz przerabane na zawsze bo kazdy nastepny dziennikarz ulatwiajac sobie robote tez do niego pojdzie po komentarz. w sumie troche glupia sprawa...
26.01.2006
14:13:44
prawdziwy specj...
(26.01.2006 14:13:44)
a pan Łaszyn to taki specjalista od marketingu politycznego jak... Wypowiada się od wyborów na tematy, o któtych nie ma pojęcia. NIGDY nie doradzał ŻADNEMU politykowi, a lansuje się na niewiadomo jakiego specjalistę. Uehhh żygać się chce jak sobie niektórzy pseudo experci przypisują nie swoje kompetencje.
26.01.2006
13:02:47
maja
(26.01.2006 13:02:47)
Pan Czarnowski ma zdje się odmienne preferencje stąd jego niewybredne określenia, nie pierwsze zresztą. A rząd sie uczciwie stara i trzeba im to przyznać, zależy im.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin