czwartek, 3 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościPremiera książki „Marketing Alternatywny”

Premiera książki „Marketing Alternatywny”

Dzisiaj ukazała się nowa książka Jakuba Wichera pt. „Marketing Alternatywny”. Opublikowało ją wydawnictwo Złote Myśli, a fragment książki można bezpłatnie ściągnąć ze strony wydawnictwa. Publikacja poświęcona jest tematyce alternatywnych rodzajów marketingu, do których zaliczone zostały m.in. public relations, marketing szeptany, kreatywna i niekonwencjonalna promocja oraz samodzielne badania rynku.
„Kreatywność, samozaparcie i pasja, umiejętność inteligentnego poruszania się po panującym systemie oraz korzystanie z wszelkich jego możliwości w oparciu o wyczucie i spryt to fundamenty Marketingu Alternatywnego” – podkreśla Wicher.
Autor jest socjologiem, pracownikiem public relations i promocji w firmie niekomercyjnej, a także prezesem i założycielem Stowarzyszenia „Kreatywy”. Swoje pasje realizuje ponadto jako scenarzysta, publicysta, poeta, muzyk i autor tekstów piosenek, a także programista komputerowy, badacz slangu i gwar. Jego najnowsza książka skierowana jest przede wszystkim do osób otwartych na nowe, alternatywne rozwiązania, które przy minimalnym nakładzie środków mogą spowodować, zdaniem autora, dynamiczny rozwój firmy. Wortal PRoto został jednym z patronów medialnych publikacji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł