Miesięcznik Press pisze o zachowaniu agencji Ciszewski PR wobec Ryanaira. „Środowisko PR niejednoznacznie ocenia działania Ciszewski PR. – Lepiej byłoby podać w komunikacie powód wypowiedzenia umowy i ukrócić wszelkie spekulacje – mówi Sebastian Łuczak, członek Rady Etyki PR i Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Z kolei część środowiska PR-owego oskarża agencję Ciszewski PR o krytykowanie klienta i naruszenie jego interesów. – Ryanair, jaki jest, każdy widzi, ale jeśli podejmuje się współpracę, to raczej na dobre i na złe – mówi Dawid Trzecia, specjalista ds. PR (…)”. Miesięcznik pisze również, że Ciszewski PR chce wyciszenia całej sprawy, bo „zdaniem firmy dalsze kojarzenie z Ryanairem zaszkodzi jej wizerunkowi”. (kako)
Informacja została zmieniona – komentarze odnoszą się do poprzedniej wersji wiadomości. Redakcja przeprasza za błąd.


