Bronisław Komorowski planuje w najbliższym czasie rozpocząć aktywność w najpopularniejszych portalach społecznościowych – Facebooku i Twitterze. Również strona prezydenta ma ulec zmianie, tak by była bardziej interaktywna – czytamy w Rzeczpospolitej.
Wzmożoną aktywność Komorowskiego w internecie szefowa biura prasowego Joanna Trzaska-Wieczorek zapowiadała już w połowie stycznia, o czym pisaliśmy w artykule na PRoto.pl. Jak informuje Rzeczpospolita, Kancelaria Prezydenta już zamieszcza więcej materiałów filmowych w serwisie YouTube, a wkrótce internauci będą mogli zadawać głowie państwa pytania za pomocą oficjalnej strony.
Cytowani przez gazetę politolodzy i specjaliści od marketingu politycznego uważają, że aktywność głowy państwa w sieci to ogromna szansa, ale i zagrożenie. Dr Wojciech Jabłoński z UW zwraca uwagę na fakt, że w internecie znacznie łatwiej jest o wpadki, z których Komorowski jest powszechnie znany. „Profesjonalne zastosowanie tej strategii wymaga ogromnej wiedzy, doświadczenia i uwagi” – wtóruje mu na łamach Rzeczpospolitej konsultant polityczny Eryk Mistewicz. (iw)


