Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Primark w gronie klientów Grayling Poland. w styczniu 2020 roku grayling poland nawiązało współpracę z siecią primark – marką odzieżową. agencję wybrano w przetargu. do zadań grayling poland należy m.in. opracowanie koncepcji kreatywnej, a także organizacja otwarcia pierwszego sklepu primark w polsce, które odbędzie się wiosną 2020 roku w warszawskiej galerii młociny. agencja odpowiada również za stworzenie i realizację strategii komunikacji marki primark w polsce, obejmującej komunikację korporacyjną, lifestylową i produktową, w tym prowadzenie biura prasowego. wymienionymi działaniami po stronie grayling kieruje bartosz sroka, account director. strony nie podają informacji dotyczącej czasu trwania umowy. (kd).
W styczniu 2020 roku Grayling Poland nawiązało współpracę z siecią Primark – marką odzieżową. Agencję wybrano w przetargu.
Do zadań Grayling Poland należy m.in. opracowanie koncepcji kreatywnej, a także organizacja otwarcia pierwszego sklepu Primark w Polsce, które odbędzie się wiosną 2020 roku w warszawskiej Galerii Młociny. Agencja odpowiada również za stworzenie i realizację strategii komunikacji marki Primark w Polsce, obejmującej komunikację korporacyjną, lifestylową i produktową, w tym prowadzenie biura prasowego.
Wymienionymi działaniami po stronie Grayling kieruje Bartosz Sroka, Account Director. Strony nie podają informacji dotyczącej czasu trwania umowy. (kd)