Problemy i zagrożenia PR-u

dodano: 
30.10.2007
komentarzy: 
0

Harold Burson, założyciel Burson-Marsteller, na portalu thebreeze.org. przewiduje przyszłość branży PR.  Burson był gościem konferencji w James Madison University, na której przedstawił problemy rynku public relations, z którymi będą mierzyć się, jego zdaniem, agencje PR-owskie w najbliższej przyszłości.

Wśród zagrożeń ekspert wymienił m.in.: brak jednej, spójnej definicji PR, używanie narzędzi komunikacji tylko do opisywania rzeczywistości, a nie jej kreowania, niezwracanie uwagi na tradycję i dorobek branży PR. Podkreślił również, że ważne jest, by kłaść nacisk na etykę w biznesie. (ak)

Źródło:

thebreeze.org
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin