Procontent dla kampanii „Obudź się, póki wirus HCV drzemie”

dodano: 
26.07.2012
komentarzy: 
0

Procontent Communication odpowiada za działania social media prowadzone w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Obudź się, póki wirus HCV drzemie” na rzecz budowania świadomości WZW C.

Pierwszy etap działań komunikacyjnych prowadzonych w internecie to profil na Facebooku „Pan Wątroba”. Agencja prowadzi też stronę internetową akademia wzwc.pl, która pełni rolę platformy informacyjno-edukacyjnej.

W materiałach multimedialnych stworzonych na potrzeby kampanii o czynnikach ryzyka i profilaktyce opowiadają przyjaciele i znajomi Maćka Kozłowskiego – aktora i inicjatora wielu działań charytatywnych, zmarłego z powodu WZW C w 2010 r. Są to m.in.: Małgorzata Kożuchowska, Zbigniew Hołdys, Anna Przybylska, Edyta Olszówka, Piotr Zelt, Tomasz Schimscheiner, Dariusz Dziekanowski, Marek Siudym, Andrzej Nejman, Beata Rybotycka.

Organizatorem kampanii jest Fundacja Urszuli Jaworskiej, a partnerem strategicznym firma Janssen. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin