poniedziałek, 8 grudnia, 2025

Profile dla UOKiK

Agencja Profile wygrała przetarg na zorganizowanie edukacyjno – informacyjnej kampanii PR dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Kampania jest adresowana do dzieci i młodzieży. Jej celem jest podniesienie świadomości młodych konsumentów na temat przysługujących im praw i obowiązków. Akcja ma także nauczać, w jaki sposób racjonalnie wykorzystywać reklamę jako źródło informacji o produktach dostępnych na rynku.
Projekt obejmuje przeprowadzenie badania socjologicznego, kompleksową kampanię PR oraz zorganizowanie regionalnych konferencji i happeningów w siedmiu największych miastach Polski. Zrealizowane zostaną również szkolenia dla nauczycieli i pilotażowy program dla studentów „Etyka w biznesie”. Działania te zostaną wsparte publikacjami w ramach programu edukacyjnego „Moje konsumenckie ABC”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj