Profile Warszawy na FB za ponad 500 tys. zł

dodano: 
20.09.2012
komentarzy: 
1

Około pół miliona zł stołeczny Ratusz wydał na działania na Facebooku. 22 tys. zł na profil facebook.com/Warszawa, w tym na stronę tytułową i zakładkę „100 dni do Euro”, 15 tys. zł – konkurs promujący Noc Muzeów w Warszawie, 411 tys. zł – obsługę profilu miasta w języku angielskim.

„Hanna Gronkiewicz-Waltz kolejny raz lekką ręką wydaje pieniądze podatników” – twierdzi Jarosław Krajewski, radny PiS-u. W odpowiedzi na pytania Krajeńskiego, o koszty prowadzenia stron na portalu społecznościowym, Ratusz przedstawił następujące koszty: 50 tys. zł na działania marketingowe związane z Euro 2012, zaś 49 tys. zł na „realizację i opracowanie komunikacji w 15 językach”. Na promowanie akcji „Syrenki narodowe” miasto wydało ponad 312 tys. zł.

„Nie sztuką jest wydanie pół miliona złotych z pieniędzy podatników na promocję na portalu społecznościowym. Sztuką jest mieć pomysł na tę promocję, która w tym wypadku okazała się kompletnie nietrafiona, efekty są mizerne, a pieniądze okazały się wyrzucone w błoto” – powiedział Krajewski. (kg)

Źródło:

RMF24.pl, Warszawa wydała pół miliona złotych na obsługę Facebooka, Piotr Glinkowski, 19.09.2012
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
20.09.2012
14:17:06
vica
(20.09.2012 14:17:06)
Trudno odmówić racji Panu Radnemu.Z rachunku "matematycznego" wychodzi, że średni koszt pozyskania 1 fana to prawie 15,00 zł! Porażka! Ciekawa jestem opinii speców od działań w social media na ten temat...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin