Promocja ekożywności za 2 mln euro

dodano: 
06.09.2013
komentarzy: 
0

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia poszukuje agencji do promocji rolnictwa ekologicznego. Szacunkowy budżet trzyletniej kampanii to 2,1 mln euro.

Promocja ma być przeprowadzona w Japonii, Singapurze i USA. Jej celem jest kształtowanie pozytywnego wizerunku europejskich produktów rolnictwa ekologicznego, zwiększenie rozpoznawalności produktów ekologicznych pochodzących z Unii Europejskiej i wzrost ich eksportu. Wybrana agencja będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie logo, hasła kampanii, strony internetowej oraz organizację prezentacji i degustacji. Zaplanowano również działania PR.

Oferty można składać do 26 września. Ocenie podlegać będzie jakość zaproponowanych rozwiązań kreatywnych (maks. 30 proc. pkt), zaproponowane wynagrodzenie wykonawcy i koszty działań bezpośrednich (oba kryteria maks. po 15 proc.) oraz jakość rozwiązań z zakresu efektywności kampanii, doświadczenie wykonawcy, jak również zasięg i intensywność proponowanych działań (maks. po 10 proc.). (ks)

Ogłoszenie o przetargu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin