Promocja eventowa

dodano: 
23.08.2006
komentarzy: 
0

Marcin Zawiśliński pisze w Pulsie Biznesu na temat organizacji eventów. Dziennikarz zwraca uwagę, że można wyróżnić dwa rodzaje imprez eventowych. Po pierwsze, są to wydarzenia związane z integracją pracowników, ich szkoleniem i motywowaniem. Drugą grupę stanowią eventy mające na celu promowanie firmy, marki lub produktu.
Jak podkreśla Iwona Liwska z Event Public Relations, „motyw przewodni eventu powinien się wiązać z firmą, jej wartościami lub komunikatem, jaki zamierza ona przekazać”. „Event może też być tylko jednym z elementów strategii stworzonej w celu promowania produktu” - dodaje Agnieszka Ostrowska-Gołąb, dyrektor ds. marketingu firmy Optimum. Specjaliści zauważają również, że trudnym zadaniem jest weryfikacja, w jakim stopniu event spełnił założone cele. Jedną z metod może być zlecenie badań marketingowych lub też zbieranie informacji zwrotnych od uczestników imprezy. W artykule znajdziemy ponadto przykładowy kosztorys organizacji eventu.

Źródło:

Puls Biznesu, Ogranicza nas tylko nasza bujna wyobraźnia, Marcin Zawiśliński, 23.08.06, s. 21
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin