Promocja i PR w Zwierciadle: Kosek za Szlaskę

dodano: 
05.12.2012
komentarzy: 
0

Od 3 grudnia Agnieszka Szlaska nie pełni już obowiązków dyrektora ds. promocji i PR wydawnictwa Zwierciadło. Przejęła je Katarzyna Kosek, odpowiadając tym samym za promocję i PR magazynów wydawnictwa (Zwierciadło, Sens), Działu Książek i  Akademii Zwierciadła.

Kosek związana jest z branżą wydawniczą od 11 lat. Przez ostatnie 9 lat pracowała w Agorze, z czego przez ostatnie 2 lata pełniła obowiązki zastępcy dyr. marketingu pionu czasopism tego wydawnictwa. W latach 2001-2003 w G+J odpowiadała za marketing tytułów: Claudia i Rodzice. Ukończyła wydział Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Szlaska rozstała się z wydawnictwem. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin