poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPromocja a newslettery

Promocja a newslettery

SARE podała wyniki trzeciej edycji badania na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Zgodnie z nimi 90% internautów subskrybuje newslettery. Blisko połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej, a zaledwie 7% firm nie planuje wdrożyć takich działań.
 
Badanie SARE dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów powtarzane jest corocznie. W tegorocznej edycji badań ankietę rozbudowano o dodatkowe pytania do marketerów. Dotyczą one korzyści biznesowych płynących z wykorzystania e-mail marketingu. Najczęściej wskazywano na możliwość intensyfikacji kontaktów z klientami, zwiększenie liczby odwiedzin strony www oraz niskie koszty komunikacji za pomocą e-maili. Nowością były także szczegółowe pytania na temat preferowanych częstotliwości wysyłania różnych rodzajów newsletterów, w tym informacyjnych, firmowych i reklamowych. Ankietowani odpowiadali w nim m.in. na pytania o sposób korzystania z programów pocztowych, liczbę otrzymywanych wiadomości czy preferencje dotyczące konstrukcji maili. W tegorocznej edycji przebadano blisko 2378 respondentów. Ankietowani to osoby aktywne zawodowo, z czego 80% w wieku 20-40 lat. Pełen raport z badań dostępny jest na stronie www.sare.pl.

Realizowany przez SARE projekt jest cyklicznym badaniem dotyczącym sposobu korzystania z poczty elektronicznej. Celem akcji jest poznanie preferencji dotyczących komunikacji e-mailingowej oraz ukazanie zachodzących w niej zmian w ostatnich 3 latach.
 
SARE to polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarcza narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj