niedziela, 6 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościPromocja Polski na świecie wymaga idei i strategii

Promocja Polski na świecie wymaga idei i strategii

Polska od lat nie wypracowała spójnej i konsekwentnej strategii promocji ani idei, na której można by ją oprzeć. W rezultacie na świecie jest postrzegana jako mało znaczący kraj – czytamy w rozmowie Rzeczpospolitej ze światowym guru marketingu Wallym Olinsem.

Zdaniem Olinsa zaniedbania w promocji spowodowały, że Polska nie ma silnych wpływów na arenie międzynarodowej. Z tego powodu sukces polskiej gospodarki w dobie kryzysu został zignorowany przez większość opinii publicznej na świecie i nie przyczynił się do wzmocnienia naszego wizerunku.

Ekspert uważa, że przy opracowywaniu strategii promocji należy wykorzystać właśnie dobrą kondycję gospodarki, możliwości, jakie stwarza przyszłoroczna prezydencja Polski w UE, Euro 2012, a także polskie marki biznesowe. „Wszystko musi być skoordynowane – każde działanie musi wspierać inne. Potrzebny jest spójny program na pięć-dziesięć lat” – podsumowuje na łamach gazety. (iw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł