poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPromocja polskiej gospodarki za 20 mln zł

Promocja polskiej gospodarki za 20 mln zł

Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg na zagraniczną promocję polskiej gospodarki. Zwyciężyła firma Arena Media Communications, której oferta opiewała na 20,3 mln zł.

Poza zwycięzcą, w przetargu wzięły jeszcze udział trzy konsorcja: firm Ecorys Polska, Althermedia i agencji Partner of Promotion; Young & Rubicam Poland i MEC; Infinity Media, Legend Group oraz londyńskiej NGC Europe Limited.

Działania promocyjne będą realizowane w Niemczech, Rosji, Czechach, Chinach i na Ukrainie. Główną grupę docelową kampanii stanowią przedsiębiorcy, czyli właściciele oraz kadra zarządzająca przedsiębiorstw działających na tych rynkach.

Podwykonawcą Areny, odpowiedzialnym za działania PR zaplanowane w ramach kampanii, będzie agencja Headlines. Ich budżet to ponad 2 mln zł. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł