Echo Dnia Kieleckie pisze o 55 billboardach ustawionych wzdłuż drogi nr 7 – od Bałtyku do Tatr, które mają promować region świętokrzyski. Promocja jest wstępem do obchodów 1000-lecia działalności monastycznej na Świętym Krzyżu i stanowi część większego projektu zatytułowanego „Świętokrzyskie Millenium”, zaplanowanego na lata 2005-2006. „Realizacja projektu umożliwi zaprezentowanie szerokiej oferty województwa świętokrzyskiego w związku z zaplanowanymi uroczystościami religijnymi na Świętym Krzyżu.
Oprócz billboardów przygotowane będą portale internetowe, publikacje medialne, przewodniki turystyczne, foldery informacyjne i mapy” – poinformowała Agnieszka Widz-Ciosk ze starostwa kieleckiego. Kampania zakłada upowszechnienie wiedzy o regionie i Świętym Krzyżu jako o regionie atrakcyjnym turystycznie. Koszt kampanii to 410 tysięcy złotych. Projekt będzie dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu rozwoju turystyki i kultury.