Promocja stolicy

dodano: 
13.06.2007
komentarzy: 
6

W programie informacyjnym Kurier, wyemitowanym na antenie TVP 3, można było obejrzeć materiał podsumowujący akcje promujące stolicę. Spytani na warszawskiej Starówce zagraniczni turyści nie widzieli ani jednej reklamy miasta w swoich rodzimych mediach. Tymczasem Ratusz chwali się, że promocja miasta traktowana jest poważnie, jej budżet zwiększył się z 6 do 20 milionów złotych, a studenci ASP przygotowali gadżety reklamowe, których produkcja wkrótce się rozpocznie.
Ponadto Warszawa zdobyła nagrodę Bramy Kraju za najlepszą identyfikację miasta, a ze względu na aktywność inwestycyjną jest na pierwszym miejscu w rankingu Forbesa. Opozycja twierdzi, że jak na razie Ratusz nie ma pomysłu na promocję miasta – wydał 300 tysięcy złotych na kosmetyczne zmiany strony www urzędu miasta i 1,5 miliona na promocję stolicy na targach nieruchomości. (kk)

Źródło:

TVP 3, Telewizyjny Kurier Warszawski, 12.06.07, 18:06
komentarzy:
6

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
19.06.2007
22:12:49
Paulina Nowak
(19.06.2007 22:12:49)
Niestety chyba musze zgodzic sie z materialem wyemitowanym na TVP3 na temat akcji promujacej Warszawe. Mam wielu znajomych za granica, oni podobnie, jak turysci, ktorzy wystapili w rogramie, nie widzieli zadnego spotu reklamowego. Nie wiem czy to brak pomyslu czy zwyczajna stagnacja, ale mysle, ze nalezaloby zajac sie tym tematem. Moze w ratuszu brakuje specjalistow???
17.06.2007
23:07:48
do "pensje w PR"
(17.06.2007 23:07:48)
skoro już piszemy nie na temat pod tą informacją - chyba przeoczyłeś informację o tym, ze Press podał ROCZNE wynagrodzenia brutto
15.06.2007
14:20:44
hm
(15.06.2007 14:20:44)
Jaka dezinformacja? sama tę ankietę wypełniałam i nie po to, żeby kogokolwiek dezinformować….
15.06.2007
14:07:14
Redakcja PRoto
(15.06.2007 14:07:14)
Raport PRoto o wynagrodzeniach w branży PR został przygotowany na podstawie 655 anonimowych ankiet. Zapraszamy do lektury pełnej wersji dokumentu http://www.proto.pl/raport_proto/info?itemId=32909
15.06.2007
13:10:59
PENSJE W PR
(15.06.2007 13:10:59)
Zerknijcie na www.press.pl, aby dowiedzic się ile faktycznie zarabia się w PR i nie tylko. Przedstawiane wcześniej na proto były niestety jakąś dezinformacją. POLECAM!
14.06.2007
14:33:47
Berliner
(14.06.2007 14:33:47)
Mimo, ze nie darze sympatia opozycji, zgadzam sie niestety z opinia, ze Warszawa nie ma pomyslu ani na promocje miasta ani na jego wizerunek. Kilkanascie dni temu z oficjalna wizyta w Berlinie byla Pani Prezydent Warszawy. Pytana oszczegolne kompetencje Warszawy jako miasta, odpowiedziala, ze mocna strona stolicy jest humor jej mieszkancow... Zabrzmialo szczerze, ale zenujaco... Moze zatem uruchomic kampanie dowcipow made in Warsaw?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin