Promocja stolicy
W programie informacyjnym Kurier, wyemitowanym na antenie TVP 3, można było obejrzeć materiał podsumowujący akcje promujące stolicę. Spytani na warszawskiej Starówce zagraniczni turyści nie widzieli ani jednej reklamy miasta w swoich rodzimych mediach. Tymczasem Ratusz chwali się, że promocja miasta traktowana jest poważnie, jej budżet zwiększył się z 6 do 20 milionów złotych, a studenci ASP przygotowali gadżety reklamowe, których produkcja wkrótce się rozpocznie.
Ponadto Warszawa zdobyła nagrodę Bramy Kraju za najlepszą identyfikację miasta, a ze względu na aktywność inwestycyjną jest na pierwszym miejscu w rankingu Forbesa. Opozycja twierdzi, że jak na razie Ratusz nie ma pomysłu na promocję miasta – wydał 300 tysięcy złotych na kosmetyczne zmiany strony www urzędu miasta i 1,5 miliona na promocję stolicy na targach nieruchomości. (kk)