Jak czytamy w Gazecie Wyborczej Radom, kilku młodych mieszkańców postanowiło plakatami promować miasto. Głównymi pomysłodawcami akcji „Miasto jak z plakatów” są Piotr Fokt i Tomasz Dylewski. „Zamiast narzekać, że nic się nie dzieje, postanowili poświęcić swój wolny czas i zmienić cokolwiek w postrzeganiu naszego miasta” – czytamy w gazecie.
Pomysłodawcy pasjonują się grafiką i dlatego wpadli na pomysł, by zaprojektować plakaty – mają nadzieję, że poprawią one wizerunek Radomia. Na plakatach znajdują się radomskie fontanny, gdyż, jak twierdzą autorzy akcji, są najpopularniejsze i przy nich najczęściej spotykają się ludzie.
Od kilku dni plakaty można oglądać w witrynach sklepów, kawiarni, klubów i niektórych aptek. W najbliższym czasie na plakatach znajdzie się katedra i panorama miasta, następnie – piękne radiomanki, a kolejna seria będzie dotyczyć graffiti. W akcji mogą brać udział mieszkańcy, którzy na stronie www.promocja.radom.pl mogą proponować miejsca i obiekty, które w przyszłości mogłyby się znaleźć się na plakatach. (jcm)


