wtorek, 9 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPromocja z Kościołem w tle

Promocja z Kościołem w tle

Media opisują różne podejścia przedstawicieli Kościoła do kwestii promocji. Kardynał Dziwisz stawia na nią, chcąc w nowoczesny sposób dotrzeć do wiernych – podaje Gazeta Wyborcza Kraków. Natomiast z dystansem do udziału w akcjach promocyjnych podchodzi Klasztor na Jasnej Górze, donosi Metro Warszawa.

Z artykułu Gazety wynika, że kardynał Dziwisz jest najczęściej pojawiającym się w internetowych filmikach hierarchą Kościoła. Na YouTube oraz nowym portalu Franciszkańska3.pl obejrzeć można filmy z uroczystości religijnych z jego udziałem, a także z narciarskich wakacji kardynała. Zdaniem rzecznika krakowskiej kurii, ks. Dziwisz stawia na Internet, ponieważ tą drogą najłatwiej dziś dotrzeć z przesłaniem do dzieci i młodzieży. Nie chodzi przecież o „wylansowanie twarzy”, a o przekaz wartości, dodaje Adrianna Filipowicz, zajmująca się promocją osób publicznych.

Tymczasem z dodatkowej możliwości promocji, jak podaje Metro, nie chce skorzystać jasnogórski klasztor. Jego przeor nie wyraził zgody na wykorzystanie wizerunku sanktuarium w kampanii wizerunkowej Śląska. Powodem tej decyzji, jak wynika z tekstu, może być to, że częstochowski klasztor nie kojarzy się specjalnie ze Śląskiem, a raczej z„duchową stolicą” całej Polski.(ał)

Zapraszamy do czytania najnowszego artykułu na PRoto na temat Kościoła on-line.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł