poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościPromocyjne plany Radomia

Promocyjne plany Radomia

W Gazecie Wyborczej Radom, Renata Metzger pisze o planowanych zmianach w promocji Radomia. „Dotychczas nie było dobrze z promocją. Promocja miasta to nie jest robienie jakichś festynów na deptaku dla mieszkańców, jak to miało miejsce ostatnimi laty, ale upowszechnianie jego wizerunku na zewnątrz. I na to głównie postawimy” – twierdzi zastępca prezydenta miasta, Robert Skiba. „Koniec ze stawianiem w mieście pięciu tablic reklamowych przy trzech ulicach i wmawianiem mieszkańcom, że to jest promocja” – dodaje. Na promocję Radomia przypada w tym roku 1,6 mln zł, więc miasta nie będzie stać na taką kampanię promocyjną, jaką miał np. Wrocław w zachodnich mediach. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj