czwartek, 24 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościPRomocyjne plotki na forach

PRomocyjne plotki na forach

Urszula Światłowska na łamach Pulsu Biznesu pisze o wykorzystaniu forów internetowych w celach marketingowych. Badania wskazują, że opinie o produktach i usługach umieszczane w internecie są skutecznym narzędziem informowania o nich. Dlatego tę formę komunikacji zaczęli stosować przedstawiciele firm – wiele postów jest zostawiane właśnie przez nich.
Marek Wróbel z agencji Neuron PR twierdzi, że takie działania „stanowią atrakcyjne uzupełnienie głównych przedsięwzięć reklamowych”. Należy jednak pamiętać, że informacja w internecie nie może być nieprofesjonalna i zbyt nachalna, gdyż może wzbudzić podejrzenia o kryptorekamę. Jak mówi Wróbel, czasami dobrym rozwiązaniem może być pozorowany atak na produkt, bo „wkurzeni internauci zaczynają bronić atakowanego produktu i sami bezwiednie go reklamują”.
Zalety internetu jako kanału komunikacji to przede wszystkim: kontrola nad początkowym przekazem, dobrze sprofilowana grupa docelowa i wysoki stopień zaufania. Eksperci są przekonani, że ta forma komunikacji marketingowej może być wykorzystywana przy wprowadzaniu na rynek produktów niszowych i do promocji imprez lub koncertów.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj