Promocyjny prime time

dodano: 
29.04.2008
komentarzy: 
2

Szum wokół Euro 2012 nie ustaje, ale debata dotyczy głównie kwestii logistycznych, zapomina się natomiast o marketingowym znaczeniu mistrzostw, przekonuje na łamach magazynu Brief Adam Mikołajczyk. Euro to przecież idealna okazja, aby „obalić pewne mity i stereotypy funkcjonujące na temat Polski i Polaków, by poprawić wizerunek” kraju i przyciągnąć do nas prestiżowe inwestycje. Taka okazja jak Euro 2012 nie powtórzy się przecież szybko, pisze autor.

Zdaniem Mikołajczyka udział Polski po stronie organizatora Euro 2012 przypomina wykupienie reklamowego prime time’u. Aby go nie zmarnować musimy wiedzieć, co i jak pokazać. Jak mamy to uczynić - zastanawia się dziennikarz – kiedy władze centralne odpowiedzialne za projekt pogubiły się już w zakresie kompetencji powoływanych na potrzeby mistrzostw różnych instytucji, spółek.

Zdaniem Mikołajczyka władze zapomniały przy tym o powołaniu jednej instytucji, która zajęłaby się tylko i wyłącznie promocją wydarzenia. (ał)

Źródło:

Brief, Rok po…, Adam Mikołajczyk, 25.04.08, s.102
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
30.04.2008
16:50:25
kamilll
(30.04.2008 16:50:25)
nic do dać nic ująć, Poslce potrzebny parasol spojnej strategi Polski jako marki, pod ktora pomieszcza się wszystkie inne POTy i Paizy. Brawo Brief red. Kiszluk mówił o tym ostatnio w TVN CBC,
29.04.2008
13:29:25
Aśka
(29.04.2008 13:29:25)
Właśnie!!!!!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin