Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Protest do przetargu TVP. jak informowaliśmy w czwartek 7 maja, tvp rozstrzygnęła przetarg na obsługę pr-owską i organizację imprez promocyjnych dla kanału tv belsat w polsce i na białorusi. wzięły w nim udział 3 agencje: oficyna wydawnicza akropol, partner of promotion oraz publicis consultants rowland. w piątek, 8 maja partner of promotion złożyła protest w sprawie decyzji komisji przetargowej. anna hahn-leśniewska, client service director z partner of promotion tak wyjaśnia przyczyny protestu: „zdecydowaliśmy się złożyć protest, ponieważ oficyna wydawnicza akropol (której oferta wygrała przetarg – przyp.red) zadeklarowała jako imprezy promocyjne na terenie polski i białorusi działania nie spełniające w żadnej mierze definicji imprezy promocyjnej określonej przez telewizję polską. zgodnie bowiem z dokumentacją przetargową, pod pojęciem imprezy o charakterze promocyjnym »należy rozumieć w szczególności: pokaz filmowy, konferencję prasową, briefing, panel dyskusyjny, imprezę klubową, bankiet, performance, piknik, flashmob, organizację stoiska promocyjnego w ramach imprez targowych, wystawienniczych i artystycznych«. tymczasem oficyna wydawnicza akropol zadeklarowała jako imprezy o charakterze promocyjnym takie działania, jak: »odświeżenie strony internetowej« czy »zamieszczenie modułów reklamowych w prasie i internecie«. dlatego naszym zdaniem oferta oficyny wydawniczej akropol jest niezgodna z wymaganiami przetargowymi i jako taka nie może być porównywana z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu, które spełniają te warunki. z pewnością zaproponowany przez oficynę wydawniczą akropol charakter działań promocyjnych, niezgodny z zapisami załącznika nr 1 do siwz, wpłynął na przedstawioną przez tego oferenta cenę wykonania zamówienia, czyniąc ją rażąco niską w stosunku do przedmiotu zamówienia.” (kk).
Jak informowaliśmy w czwartek 7 maja, TVP rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR-owską i organizację imprez promocyjnych dla kanału TV Belsat w Polsce i na Białorusi. Wzięły w nim udział 3 agencje: Oficyna Wydawnicza Akropol, Partner of Promotion oraz Publicis Consultants Rowland. W piątek, 8 maja Partner of Promotion złożyła protest w sprawie decyzji Komisji Przetargowej.
Anna Hahn-Leśniewska, client service director z Partner of Promotion tak wyjaśnia przyczyny protestu: „Zdecydowaliśmy się złożyć protest, ponieważ Oficyna Wydawnicza Akropol (której oferta wygrała przetarg – przyp.red) zadeklarowała jako imprezy promocyjne na terenie Polski i Białorusi działania nie spełniające w żadnej mierze definicji imprezy promocyjnej określonej przez Telewizję Polską. Zgodnie bowiem z dokumentacją przetargową, pod pojęciem imprezy o charakterze promocyjnym »należy rozumieć w szczególności: pokaz filmowy, konferencję prasową, briefing, panel dyskusyjny, imprezę klubową, bankiet, performance, piknik, flashmob, organizację stoiska promocyjnego w ramach imprez targowych, wystawienniczych i artystycznych«.
Tymczasem Oficyna Wydawnicza Akropol zadeklarowała jako imprezy o charakterze promocyjnym takie działania, jak: »odświeżenie strony internetowej« czy »zamieszczenie modułów reklamowych w prasie i Internecie«. Dlatego naszym zdaniem oferta Oficyny Wydawniczej Akropol jest niezgodna z wymaganiami przetargowymi i jako taka nie może być porównywana z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu, które spełniają te warunki. Z pewnością zaproponowany przez Oficynę Wydawniczą Akropol charakter działań promocyjnych, niezgodny z zapisami Załącznika nr 1 do SIWZ, wpłynął na przedstawioną przez tego oferenta cenę wykonania zamówienia, czyniąc ją rażąco niską w stosunku do przedmiotu zamówienia.” (kk)